Klachten & geschillen - Wolfs Verlichting BV
Wolfs Verlichting • Klachten

Klachten & geschillen

Gaat er iets niet zoals gepland? Laat het ons weten – we lossen het graag samen op.

1. Eerst samen oplossen

Het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal naar wens verloopt: een beschadigd product, een onduidelijke factuur of een misverstand over een bestelling. We vinden het belangrijk om dit snel en netjes met je op te lossen.

Je kunt je klacht bij voorkeur melden via info@wolfs.nl of met behulp van onderstaand formulier. We reageren zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen.

2. Klachtenprocedure

  • Je stuurt ons een duidelijke omschrijving van de klacht (bij voorkeur met foto’s indien van toepassing).
  • We bevestigen de ontvangst van je klacht en geven aan binnen welke termijn je een inhoudelijke reactie kunt verwachten.
  • We onderzoeken de oorzaak en nemen contact met je op om een passende oplossing te bespreken.
  • Als je het niet eens bent met de geboden oplossing, dan kun je het geschil voorleggen aan een externe geschilleninstantie.

3. Bemiddeling via WebwinkelKeur

Heb je een klacht over een particuliere aankoop (B2C) en komen wij er samen niet uit? Dan kun je jouw geschil voorleggen aan Stichting WebwinkelKeur voor bemiddeling.

Meer informatie vind je op de website van WebwinkelKeur: www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil .

4. Europees ODR-platform

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het Online Dispute Resolution (ODR) platform van de Europese Commissie.

Dit platform vind je op ec.europa.eu/odr. Als je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om daar een klacht te deponeren.

5. Klachtenformulier

We behandelen je klacht vertrouwelijk en gebruiken de informatie uitsluitend om het probleem op te lossen en onze service te verbeteren.

Copyright © 2013-heden Magento. Alle rechten voorbehouden.